Friday 15 November 2013

Akan Datang Antologi cerpen KERANA DIA, RATU SEHARI untuk Keluaran Disember.

Antologi cerpen Kerana Dia, Ratu Sehari menampilkan pelbagai jenis kisah yang menarik berkisahkan tentang kehidupan suka duka  yang dilalui oleh watak-watak yang disampaikan oleh setiap penulis. Nantikan kemunculan Antologi Cerpen ini di pasaran terbitan JS Adiwarna!

Antara Cerita yang terkandung dalam buku ini:
 

Cerita 23:

“Seseorang itu dicintai kerana dia sememangnya layak dicintai. Tak ada sebab atau alasan untuk mencintai seseorang.” ~ [Kamalia, Konspirasi]



Cerita 22:

“Aku tak rasa aku tua pun.” Putri mencebik. Tak habis-habis orang bebel tentang isu kahwin. Apa tak ada isu lain ke dalam dunia ni?" ~ [Ijazati Habib, Konserto dalam Hujan]

Cerita 17:
“Eee… sejak bila pula Si Que tu kau punya, Jah? Tipu… tipu… tipu…” Wajah Mimi dah bertukar seperti sotong goreng.
Isy! Lelaki yang tak sedar diri ni, ada pula nak rampas kekasih hati aku. Aku debik baru tau. Kekasih aku lurus, okey. ~ [Kahwin Anak, Sarjan Fiefa Inarah]

No comments:

Post a Comment