Thursday 2 July 2015

Jualan 7+7

"Tomorrow, 


and tomorrow,


and tomorrow.



Ehem. 


Ayat di atas tiada kaitan dengan William Shakespeare mahupun dengan puisinya yang diambil dari kisah Macbeth.

TETAPI

Kaitannya 'tomorrow' itu adalah untuk memberitahu bahawasanya JS Adiwarna akan membuat jualan 7+7 pada esok hari dan sabtu bersamaan 3 dan 4 Julai.

ヾ(*´∀`*)ノ

Tadaaaa~


Kipas-susah-mati (baca: die hard fan) novel semua boleh la mengunjungi ke tempat kami di Pejabat JS Adiwarna. Diskaun 50% diberikan untuk semua judul kecuali judul terbitan bulan Jun dan Julai.




... dan Daffodil pun Berbunga Lagi (Diya Nordin), Seperti Mencintaimu (Noor Suraya) dan Cintaku Luruh di Oxford (Noor Suraya dan Imaen) adalah antara novel paling tebal terbitan JS Adiwarna. Sempena Jualan 7+7 Adiwarna yang diadakan esok dan sabtu, anda boleh dapatkan ketiga-tiga novel itu hanya pada harga RM47.50 sahaja (jumlah harga asal RM95)!




Selain itu, siri Khyra Biota yang mengandungi 10 judul ini juga boleh didapatkan dengan diskaun 50% sempena Jualan 7+7 Adiwarna esok dan Sabtu ini.





Setiap judul berharga RM15 sebuah namun selepas diskaun hanya RM7.50 sahaja!

Untuk ibu bapa, mak cik-mak cik dan pak cik-pak cik yang akan beri duit raya kepada kanak-kanak nanti, apa kata berikan buku sebagai alternatif. Beli 1 set lengkap hanya RM75 untuk 10 judul. Boleh beri kepada 10 orang anak buah smile emot


Bukankah 'duit raya' yang kita beri itu akan bertahan lebih lama untuk mereka!

Marilah hadir beramai-ramai memborong buku. Untuk yang jauh, janganlah gundah sebab ada 'Personal Shoppper' yang kami sudah lantik untuk tolong belikan buku-buku pilihan anda. Personal shopper untuk jualan ini adalah Husni (011-337803288) atau Nawirah (019-3375887).

Okey, sila tengok web kami (www.rumah-adiwarna.comuntuk tengok judul apa yang belum ada di rak. Selamat buat senarai hari ini, esok dan lusa kita 'shopping'!


Akhir kalam,


"The more you read, the more things you know. The more that you learn, the more places you'll go." - Dr. Seuss

Wassalam.


-Sarah Adiwarna-

No comments:

Post a Comment