Tuesday 22 July 2014

Majlis Iftar 2014

Assalamualaikum.

Bersempena dengan bulan Ramadhan yang mulia ini, satu majlis berbuka puasa bersama warga Js Adiwarna telah diadakan pada hari Isnin 21 Julai 2014 bersamaan 23 Ramadhan 1435H di Hotel Bangi-Putrajaya, Bangi (yang dulunya dikenali sebagai Hotel Equetorial tu). Bermula dengan ketibaan para jemputan sebelum maghrib. 

Dewan yang disediakan oleh pihak hotel bagi majlis berbuka puasa ini bukan sahaja penuh dengan elbagai jenis jaudah berbuka puasa, malah penuh dengan tetamu-tetamu yang ingin berbuka puasa di sana. Juadah yang disediakan terdiri daripada masakan melayu, aneka sup, kuih-muih, buah-buahan, pelbagai jenis pencuci mulut, makanan barat, kambing bakar, dan seafood. 

Apa yang menarik berbuka puasa di hotel ini ialah hidangan makanannya yang sangat menyelerakan dan tentu sekali menu utama bagi berbuka puasa ialah Nasi Beriyani Gam Batu Pahat. Oh...memang sedap. Saya mestilah puji makanan tempat asal saya sendiri. 



Kesemua warga Adiwarna membawa ahli keluarga masing-masing kecuali yang bujang-bujang macam saya la. Sambil menikmati juadah, para jemputan berborak dan bersantai dengan halwa telinga yang disediakan oleh ihak hotel. Suasananya yang selesa dan pilihan makanan yang pelbagai menyebabkan hotel ini menjadi pilihan Adiwarna sebagai tempat mengadakan majlis berbuka puasa ini. Ya...selepas menjamu selera dan nafsu makan masing-masing, haruslah sesi photo shoot.  

 
Puan Noor Suraya bersama Encik Rosdi

 
Puan Norfadillah bersama keluarga

 
Puan Siti bersama suami
  
 
Posing mesti ada.

 
Cik Manis

 
Staf Adiwarna

 
Seluruh warga Adiwarna dan keluarga

By: Hana Adiwarna

No comments:

Post a Comment