Wednesday 9 July 2014

Tawaran Hebat Sepanjang Bulan Ramadan

Assalamualaikum.

  


Nampak tak banner di atas tu? Ha...hari ini bukan sesi kongsi tip-tip tetapi hari saya nak kongsi kepada anda tentang tawaran hebat. Ya...tawaran hebat untuk anda menambahkan amal ibadah anda dibulan puasa ini. Cara-caranya dengan menderma yang juga dikenali sebagai bersedekah. Bersedekah tidak semestinya dengan wang ringgit tetapi juga dengan ilmu yang bermanfaat. Promosi ini mempunyai dua pakej. Anda boleh memilih pakej yang disediakan. Terpulang kepada keikhlasan hati anda untuk memberi.


Nabi Muhammad SAW bersabda :-
Sedekah yang paling utama adalah sedekah pada bulan Ramadhan.(Riwayat at-Tirmidzi)

Oleh itu,  jom  banyakkan bersedekah dalam bulan Ramadhan, mana nak tahu ini Ramadhan terakhir kan.. Wallahualam.  Mungkin sedekah ini dapat manfaat yang lain buat diri sendiri.
Puasa tidak hanya menahan lapar dan dahaga. Mengapa tidak anda jadikan bulan puasa kali ini lebih bermakna untuk diri anda dengan menderma buku-buku kepada anak-anak yatim. Anda juga boleh mebuat pesanan dengan mengantar PM di inbox facebook JS ADIWARNA .Insya-Allah, derma yang anda hulurkan akan membawa kebaikan dan manfaat kepada mereka.



Semoga pemberian anda mendapat ganjaran yang besar daripada-Nya. Amin.

By: Hana Adiwarna

No comments:

Post a Comment